Otázky & Odpovědi

Často kladené otázky

Mohu provádět změny ve své rezervaci?

I po odbavení on-line můžete provést změnu data, času, destinace letu a jmen pasažérů on-line nebo prostřednictvím telefonického centra Wizz Air, nejpozději 3 hodiny před naplánovaným časem odletu, za poplatek za provedení změny. Pokud svůj let nebo jméno změníte po odbavení (check-in) on-line, budete muset svoji palubní vstupenku znovu vytisknout.

Jak svoji rezervaci zruším?

Své rezervace mohou zrušit pouze pasažéři, kteří si během rezervace koupili službu WIZZ Flex nebo Plus Fare. Zrušení lze uskutečnit až 3 hodiny před naplánovaným časem odletu vašeho letu, cena letenky vám bude vrácena na váš účet WIZZ. Upozorňujeme, že cena služby WIZZ Flex bude odečtena do kupní ceny letenky a nelze ji vrátit.

Mohu do své rezervace přidat dítě do dvou let nebo starší dítě?

Do stávající rezervace lze dítě do dvou let nebo starší dítě přidat. Kontaktujte telefonické centrum Wizz Air a požádejte o pomoc. Poplatek za hovor do telefonického centra nebude účtován.

On-line odbavení (check-in)

Abychom snížili náklady a zachovali nízké ceny letenek, nabízíme možnosti odbavení (check-in) on-line zdarma. Odbavení (check-in) on-line je k dispozici po dobu 30 dnů až 3 hodin před plánovaným časem odletu v případě, že jste si nekoupili žádné místo, odbavení (check-in) bude k dispozici pouze 48 hodin před odletem.

Společnost Wizz Air změnila můj let. Co mám teď dělat?

Pokud by se stala taková situace společnost Wizz Air kontaktuje své zákazníky, jejichž informuje o změně a možnostech e-mailem. Je třeba sledovat aktuální informace na webové stránce.

Jaký typ platby je možné používat?

Společnost povoluje karty Visa, MasterCard, Maestro, UATP, co-brandovou debetní kartu Wizz a kreditní karty. Pokud nevlastníte kreditní / debetní kartu nebo vaše karta nepodporuje online platby, dá se let zaplatit i bankovním převodem nebo kreditem z vašeho účtu Wizz.

Jak postupovat v případě odmítnutí platební karty?

Důležité si je zkontrolovat zda používáte platební kartu a jako zadáváte číslo platební karty. Pokud by problém s platbou nadále přetrvával, kontaktujte svou banku a zjistěte zda máte nastavený limit ceny nákupu a zda můžete provádět platby online.

Platba byla uhrazena bankovním převodem. Jak zjistím zda společnost Wizz Air moji platbu obdržela?

Pokud by se ani po 5 pracovních dnech po provedení bankovního převodu nedostanete potvrzení rezervace nebo se na vašem profilu Wizz Air zobrazuje předrezervaci čeká na platbu kontaktuje telefonické centrum a ověřte, zda byla úhrada v pořádku přijata.

Jak mohu sedět s dětmi?

Děti do 2 let mají dovoleno sedět na klíně doprovázejícího dospělého a mohou letět za dětskou cenu. V případě, že je cena jednosměrné letenky nižší než aktuální poplatek, bude stejná částka účetní i pro dítě do 2 let.

Má dítě do dvou let nárok na přepravu zavazadel?

Ne děti do 2 let nemají nárok na převážení zavazadel pokud se nejdená o dětský kočárek / skládací kočárek / dětské autosedačky (přeprava bez poplatku). Přepraven bude však pouze jeden z těchto předmětů pro děti ve věku od 2-14 let.

Mohou děti do 14 let cestovat samy?

Ne. Zdarma bude vypraven pouze jeden dětský kočárek / skládací dětský kočárek / dětská autosedačka na dítě do dvou let.

Už mám rezervaci, jak k ní mohu přidat své dítě?

Zavolejte na telefonické centrum 900 140 809 a požádejte operátorů o pomoc.

Kam se mám na letišti obrátit, pokud budu potřebovat speciální asistenční službu?

Pokud cestující požádal o asistenci při rezervaci, personál letiště bude připraveni a asistenci poskytne, stačí se jen dostavit k odbavovací přepážce.

Používám invalidní vizík, mohu požádat o pomoc nebo speciální asistenční službu?

Ano, pokud potřebujete pomoc obratte se na telefonické centrum. Předem upozorňujeme, že nelze přepravovat invalidní vozíky poháněné akumulátorovými bateriemi, protože by mohly vytéct. Pro více informací klikněte část cestovní podmínky.

Jsem těhotná, mohu letět?

Společnost Wizz Air dovoluje těhotným ženám cestovat pouze do konce 34. týdne. Ženy po 28.týždni těhotenství musí předložit lékařské potvrzení o jejich způsobilosti cestovat. Wizz Air ponese odpovědnost pouze za zdravotní problémy těhotných žen nebo jejich nenarozeného dítěte způsobené během nebo v důsledku letecké přepravy.

Kolik zavazadel mohu obavit?

Odbavit můžete až 6 zavazadel, každé o hmotnosti až 32 kg. Každé zavazadlo podléhá poplatku – 3 zavazadla lze koupit on-line, další 3 lze zakoupit za vyšší poplatek na letišti. Pokud jste během původní rezervace zarezervovali méně zavazadel, můžete přidat další on-line nebo prostřednictvím telefonického centra Wizz Air.

Už mám rezervaci, jak k ní přidám další kusy zavazadel?

Zavazadlo ke svérezervaci můžete přidat prostřednictvím naší webové stránky a telefonického centraWizz Air. Upozorňujeme, že v případě, že si přepravu zavazadel zakoupíte na letišti, můžete být povinni zaplatit kromě poplatku za zavazadla další poplatek pracovníkovi na přepážce na letišti.

Jak mám postupovat, pokud během letu dojde k poškození zavazadel?

Hned po příletu třeba vyplnit zprávu o poškození zavazadel. Zavazadla si dejte opravit a vyžádejte si doklad od opravy, který vám společnost Wizz Air proplatí. Pokud by oprava zavazadel nebyla možná vyžádejte si doklad, který bude obsahovat informace o typ a hodnotě zavazadel.

Mohu ve svém příručním zavazadle převážet kapaliny?

Kapaliny převážené v příručním zavazadle podléhají následujícím vládním omezením: Kapalina musí být v nádobě o maximálním objemu 100 ml. Všechny nádoby na kapaliny musí být převážené v průhledném, uzavíratelném plastovém sáčku o objemu 1 litr a o rozměrec 20 x 20 cm. Plastový sáček je třeba při bezpečnostní kontrole předložit odděleně. Kapaliny, které nesplňují výše uvedené požadavky, musíte zlikvidovat v místě bezpečnostní kontroly na letišti.

Jak mohu převážet své léky?

Je dobrý nápad zabalit si všechny léky do příručního zavazadla, abyste si byli jisti, že je máte u sebe v případě, že dojde ke zpoždění vašeho odbaveného zavazadla. Rovněž byste si měli do příručního zavazadla vzít léky, které musíte užívat během letu. Upozorňujeme, že náš palubní personál vám nemůže pomoci s tím, aby vaše léky byly uschovány v chladu.

Mohu se společností wizz air přepravovat svého domácího mazlíčka?

Zvířata nesmí v letech společnosti Wizz Air cestovat, s výjimkou vodicích psů, kteří cestují se svými majiteli, kteří mají dokumenty stanovené ve směrnicích zemí dotčených přepravou a splňujících stanovené podmínky.

Co mám dělat, pokud se mé zavazadlo ztratí?

Dokud jste v tranzitním prostoru, dostavte se na přepážku pro výdej zavazadel a reklamace. Náš zástupce vám vystaví zprávu o zpoždění zavazadla, kterou lze použít pro účely pojištění a reklamace. Ujistěte se, zda je hodnota vašeho zavazadla ve zprávě uvedena. Dostanete referenční číslo, které budete muset uvádět ve veškeré korespondenci s námi. Po nahlášení problému na letišti vám budou předány pokyny. Postupujte prosím podle nich.

Zapomněl/a jsem si věci na palubě. Koho mám kontaktovat?

Okamžitě kontaktujte oddělení ztrát a nálezů, a to jak na letišti příletu, tak na letišti odletu.
Created by atlasia